بلاگ

بهترین دریل بتن کن بازار

بهترین دریل بتن کن بازار

همواره برای کسانی که در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند، دغدغه این وجود دارد که بهترین دریل بتن کن بازار را تهیه کنند. دریل بتن کن که از بزرگ ترین ابزار آلات برقی و شارژی تلقی می شود، در دسته ی ابزار آلات برقی و شارژی قرار دارد. استفاده از دریل بتن کن نیاز به داشتن تخصص و مهارت دارد و به اصطلاح کار هر کسی نیست. داشتن مهارت اما تنها به معنی داشتن تجربه کار کردن با بتن کن نیست، بلکه به این معنی است که فرد کاربر پیش از استفاده از دستگاه باید مشخصات ظاهری و ویژگی های آن را بشناسد. برای این که بیشتر با دریل بتن کن و ویژگی های بهترین دریل بتن کن بازار آشنا شوید و دریافت قیمت دریل بتن کن، در طول مقاله همراه با ابزار توسن 29 بمانید.

دریل بتن کن چیست؟

 دریل های بتن کن فارغ از این که بهترین دریل بتن کن بازار هستند یا بدترین آن، دستگاه هایی هستند که با ایجاد حرکات چرخشی امکان کار با متریال های سخت مانند بتن را فراهم می کنند. ازدریل بتن کن برای ایجاد حفره و سوراخ در متریال های مختلف صنعت ساخت و ساز مانند بتن، چوب، آهن آلات و فلزات، و… استفاده می شود. همچنین از دریل بتن کن در ساختمان سازی برای انجام عملیات و پروژه های تخریب نیز استفاده می شود. یک نکته قابل توجه هم این است که در ساخت دستگاه بتن کن از پیستون نیز استفاده شده است تا هم قدرت تحریب دریل بالاتر برود و هم امکان استفاده از آن برای انجام عملیات حفاری نیز، ممکن باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: تفاوت بتن کن و چکش تخریب چیست؟

بهترین دریل بتن کن بازار

بهترین دریل بتن کن بازار

انواع دریل بتن کن

پیش از این که با بهترین دریل بتن کن بازار آشنا شویم، بهتر است که کمی با انواع مختلفش آشنا شویم. شرکت های سازنده ی ابزار و ماشین آلات همواره برای این که نیاز های افراد در صنایع مختلف را بهتر تامین کنند، هر دسته از ابزار ها را، در انواع مختلف، و با ویژگی های متفاوت تولید می کنند. دریل بتن کن نیز از این قاعده متثنا نیست و انواعی دارد. پس بهتر است که کمی با انواع مختلف بتن کن ها که در دو گروه گریسی و روغنی، که هر کدام از آنها به سه دسته تقسیم میشوند، وجود دارند، آشنا شویم.

بتن کن پنج شیار (SDSMAX)

بتن کن های پنج شیار، بتن کن هایی هستند که دارای قلم و مته هایی با قطر بیش از 32 میلی متر هستند و از لحاظ سنگینی وزن دقیقا میان بتن کن 4 شیار و بتن کن با قلم 6 گوش قرار می گیرند. از ویژگی های بتن کن 5 شیار این است که دارای یک سیستم آنتی شوک یا همان لرزش گیر می باشد تا از خسته شدن کاربر در حین کار با دستگاه جلوگیری کند. از بتن کن های 5 شیار برای تخریب های متوسط استفاده می شود. همچنین این نوع بتن کن ها بهترین دریل بتن کن بازار برای افرادی هستند که هم می خواهند با دریل خود عملیات تخریب انجام دهند و هم می خواهند متریال های سخت مثل بتن، گچ و… را سوراخ کاری کنند.

بتن کن با قلم شش گوش (HEX)

بتن کن ها با قلم شش گوش، توسط کمپانی های سازنده ابزار آلات به طور اختصاصی برای عملیات های تخریب سنگین در صنعت ساختمان سازی طراحی و تولید شده اند. از مشخصه های اصلی بتن کن با قلم شش گوش، داشتن وزن بالا و سنگین بودن می باشد، به شکلی که در مدل های 15 کیلویی، 1 کیلویی، 18 کیلویی و 30 کیلویی در بازار وجود دارند.

بتن کن چهار شیار (SDSPLUS)

در بتن کن های 4 شیار از مته و قلم هایی به ضخامت 26 میلی متر استاده شده است که برای تخریب های کوچک و و محدود کاربرد دارند. قلم هایی که در بتن کن 4 شیار از آن ها استفاده شده است در مقایسه با بتن کن های 5 شیار از وزن و ضخامت کمتری برخوردار هستند. بتن کن های 4 شیار، بیشتر برای سوراخ کاری متریال و مصالح ساختمانی مانند گچ، سیمان، بتن،‌ آجر و… استفاده می شوند. درعملیات های تخریب هم به طور معمول، برای خرد کردن قطعات کوچک مثل موزائیک، قطعات کوچک بتن و آجر ها از بتن کن چهار شیار استفاده می شود. در صورتی که شما برای انجام کارهای ذکر شده به دریل بتن کن نیاز دارید، بتن کن 4 شیار بهترین دریل بتن کن بازار برای شما می باشد.

بهترین دریل بتن کن بازار

بهترین دریل بتن کن بازار

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین مارک دریل بتن کن ارزان

انتخاب بهترین دریل بتن کن بازار

انتخاب ابزار و مشخصا دریل بتن کن نامناسب باعث خواهد شد که هم هزینه و سرمایه شما به هدر برود و هم کارتان انجام نشود. به همین دلیل این مهم است که شما بسته به نیازتان و استفاده ای که قرار است از بتن کن بکنید، بهترین دریل بتن کن بازار که مناسب انجم کارتان است را خریداری کنید. در قسمت زیرین این پاراگراف، ما برخی از مواردی که شما باید در زمان خرید بتن کن به آن ها دقت کنید را برایتان جمع آوری کرده ایم.

  • توان و قدرت موتور دریل.
  • تکنولوژی ابزار گیر.
  • امکان کنترل کردن سرعت.
  • انواع حالت های کارکرد.
  • دقت و سرعت دریل.
  • وزن بتن کن.
  • ظرفیت سوراخ کاری.
  • ابزار های ایمنی که برای کار با دریل به آن ها احتیاج است.
  • سایز و اندازه بتن کن.
  • سرعت ضربات.
  • نوع قلم.
  • برند سازنده دریل.
  • نوع مته.
  • سه نظام.
  • داشتن شکل طراحی و ارگونومی مهنسی که از مهم ترین ویژگی های بهترین دریل بتن کن بازار می باشد.
  • قابل سرویس و تعمیر بودن.
  • داشتن گارانتی.
  • توجه به قیمت.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه کار با سنباده لرزان چگونه است؟

نتیجه صبحت های ما

بهترین دریل بتن کن بازار

بهترین دریل بتن کن بازار

ما مطالبی نظیر دریل بتن کن چیست، انواع دریل بتن کن و ویژگی هایی که بهترین دریل بتن کن بازار باید آن ها را داشته باشد را بیان کردیم، تا به شمایی که قصد خرید دریل بتن کن را دارید کمکی کرده باشیم. به طور کلی اگر که قصد خرید دریل های بتن کن که از ابزارآلات ضروری صنعت ساختمان سازی تلقی می شوند را دارید، بهتر است در وهله اول نیاز هایتان و هدف تان از خرید بتن کن را مشخص کنید، سپس مطالبی که در بخش انتخاب بهترین دریل بتن کن بازار آن ها را بیان کردیم مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید بتن کن بکنید. در صورتی که این کار ها را انجام بدهید، بی شک بهترین دریل بتن کن بازار برای نیاز های خودتان را خریداری خواهید کرد.

در صورتی که قصد خرید دریل بتن کن را دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه ابزار توسن 29 می باشد. ما در ابزار توسن 29، افزون بر این که نماینده مستقیم خدمات و بازرگانی برند خوشنام توسن باشیم، هم با ارائه مطالب مفید و کاربردی و هم با ارائه تمامی ابزار و ماشین آلات شرکت توسن در فروشگاه اینترنتی مان نظیر اره پروقیل بر، دریل چکشی، چکش تحریب، دریل پیچ گوشتی، مینی فرز دیمردار و… آماده خدمت رسانی و برطرف کردن نیاز های ابزاری شما عزیزان می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *