آموزشی

کاربرد اره پروفیل بر

کاربرد اره پروفیل بر

این که کاربرد اره پروفیل بر چیست، از سوالاتی است که خیلی از افراد و حتی بسیاری از افراد فنی و کسانی که در صنایع و کارگاه های مختلف مشغول به کار هستند با آن مواجه هستند. پیشرفت و علم و تکنولوژی بشر باعث شده است که زندگی برای انسان آسان تر شود و راحت تر کار هایی که می خواهد را انجام دهد. یکی از این لوازم و تجهیزاتی که پیشرفت آن ها باعث راحت تر شدن زندگی انسان شده است، ابزار آلات هستند که تولید و ساخت وسایل مختلف را برای انسان بسیار بسیار راحت تر از گذشته کرده اند. یکی از این ابزار آلات پر کاربرد و پر استفاده اما، اره پروفیل بر است. در ادامه بحث کاربرد اره پروفیل بر هم همراه فیدارسورن باشید تا بهتر و بیشتر در مورد مسائلی مثل خرید اره پروفیل بر توسن، کاربرد اره پروفیل بر و… بدانید.

کاربرد اره پروفیل بر چیست؟

قبل از این که در مورد کاربرد اره پروفیل بر صحبت کنیم، بهتر است که کمی در مورد تعریف خود اره پروفیل بر بدانیم. اره پروفیل بر در دسته ‌ی ابزار آلات برقی قرار می ‌گیرد و به علت قدرت بیشتر آن نسبت به فرزها در صنعت ساختمانی بسیار محبوب است، زیرا کار با فرز آهنگری هنگام برش بعضی پروفیل ‌ها بسیار دشوار بوده و کار را برای کاربر سخت خواهد کرد اما پروفیل بر سخت‌ ترین نوع پروفیل را به راحتی برش می‌زند. در قسمت پایینی بیشتر با کاربرد اره پروفیل بر که می توانید بهترین آن را به صورت خرید اینترنتی اره پروفیل بر توسن از فروشگاه ابزار توسن 29 تهیه کنید، را با هم می بینیم.

اره پروفیل بر چه کاربردی دارد؟

دستگاه پروفیل بر در ابتدا صرفا به عنوان یک ابزار برش، طراحی و تولید گردید و سعی شده بود در آن نواقص دستگاه های مشابه مانند (اره ی آتشی) را  برطرف سازند. اما کاربرد اره پروفیل بر و قابلیت هایی را که این دستگاه داشت و دارد، توجه صنعتگران، ساختمان سازان، آهنگران و … را به خود جلب کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه تبدیل فرز به پروفیل بر

کاربرد اره پروفیل بر

کاربرد اره پروفیل بر

 دستگاه پروفیل بر جزو ابزارآلاتی است که به وسیله ی آن عملیات برش بر روی فلزات انجام می پذیرد. بدنه ی پروفیل بر ها از یک بازوی متحرک، که بر روی آن موتور و دیسک برقی قرار می‌گیرد و یک گیره ی نگهدارنده تشکیل شده است.

به خاطر سهولت در جابجایی، قدرت و همچنین امنیت ایجاد شده در این دستگاه، این ابزار کاربردهای وسیعی مخصوصاً در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده است.

تیغه های برش در روی این ابزار، وظیفه ی برش قطعات کار را بر عهده دارند. که قطر آنها معمولاً به ۳۰۰ میلیمتر می رسد.

کاربرد اره پروفیل بر و قابلیت های آن متنوع اند که از جمله آنها می‌توان به قابلیت فارسی بر کردن قطعات فلزی با آن اشاره کرد.ر این قطعات فلزی با کمک کاربرد اره پروفیل بر به صورت ۴۵ درجه به چپ و راست برش داده می شوند.

از قابلیت های دیگر دستگاه می توان به مجهز بودن به قفل ایمنی سوئیچ را نام برد. این قابلیت و کاربرد اره پروفیل بر باعث می شود کاربر با رها سازی قفل سوئیچ، به روشن کردن دستگاه پروفیل بر بپردازد. همچنین مجهز بودن اره پروفیل بر به گیره ی قطعه ی کار، که با یک دستگیره می ‌تواند به سرعت باز و بسته شود و قطعه کار را به صورت خیلی محکم در زیر صفحه ی برش قرار دهد.

از دیگر قابلیت ها و کاربرد اره پروفیل بر هم این است که یک محافظ هم برای صفحه برش طراحی شده که همزمان با باز شدن فک دستگاه و بالا رفتن صفحه، روی آن را می پوشاند.این محافظ باعث می شود که به دست کاربر آسیب وارد نشود.

 طراحی که روی دستگاه پروفیل بر انجام شده است، سبب شده که قطعات بزرگتر را هم بتوان در زیر دستگاه قرار داد و آن طراحی صفحه ی 355  میلیمتری و ۴۱۰ میلیمتری است، که سبب می‌شود قطعات بزرگ برای برش به آسانی زیر دستگاه قرار بگیرند.

 از محاسن دیگر و کاربرد اره پروفیل بر مخصوصاً در انواع جدید، وزن کم تر دستگاه است، که باعث حمل و نقل آسان و راحت این ابزار شده است. از طرف دیگر می توان دستگاه را بر روی زمین یا میز به خوبی مستقر کرد به طوری که از حرکت در حین کار جلوگیری به عمل آید که بدین طریق سلامت کاربر هم بیشتر حفظ خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر: آموزش نحوه کار با پروفیل بر

کاربرد اره پروفیل بر

کاربرد اره پروفیل بر

خرید اینترنتی پروفیل بر توسن

سعی شد در طول مقاله کاربرد اره پروفیل بر، با بیان مسائلی مثل خرید اینترنتی اره پروفیل بر توسن کمی به اطلاعات شما عزیزان در حوزه ابزار، افزوده شود. اما در نهایت می شود گفت که برای خرید اینترنتی اره پروفیل بر توسن، شما می توانید سری به سایت ابزار توسن 29 بزنید. گروه ابزار توسن 29 یکی از مجرب ترین وحرفه ای ترین گروه های مرکز فروش ابزار آلات در تهران می باشند. گروه ابزار توسن 29 آماده هستند که مشاوره های تخصصی و لازم در مورد هر نوع ابزار و ماشین صنعتی مثل فرز ها، پروفیل بر ها و… را به شما عزیزان بدهند و ابزار یا ماشین صنعتی مورد نظر شما را، مثل همین اره پروفیل بر را، برای تان فراهم نمایند، و در صورت لزوم کاربرد اره پروفیل بر را به شما آموزش دهند. در قسمت پایینی یکسری از انواع اره پروفیل بر توسن که آشنایی با آنها در بحث کاربرد اره پروفیل بر خالی از لطف نیست را با هم می بینیم.

دستگاه پروفیل بر و مرمربر 115 میلی متری 5083SM توسن: کاربرد اره پروفیل بر توسن در این مدل این گونه است که همانند دستگاه های گرد بر عمل می کند با این تفاوت که به جای برش چوب، در صنایع سنگ بری و برای برش انواع سنگ و سنگ های مرمر از آن استفاده می شود.

اره پروفیل بر ۳۵۵ میلی متری ۵۱۹۸C: شما برای خرید اینترنتی اره پروفیل بر توسن در این مدل می توانید از طریق سایت ابزار توسن 29 اقدام کنید. کاربرد اره پروفیل بر در این مدل این گونه است که این دستگاه به عنوان دستگاه برش برای مواد سخت همچون آهن و پروفیل‌ها، و عموماً در ساخت درب و پنجره‌های آهنی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در اره پروفیل بر ۳۵۵ میلی متری ۵۱۹۸C توسن، عمل برش با کمترین خطا، و از طریق یک صفحه ساب انجام می ‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *