بلاگ

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

اینکه انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن کدام هستند، سوال خیلی از افراد فنی و به خصوص کسانی است که کسب و کارشان به شکلی است که زیاد با باز و بسته کردن پیچ و مهره ها سر و کار دارند. دنیای ابزار و ماشین آلات یک دنیای وسیع و گسترده است که دلیل این گستردگی و وسعت هم در این موضوع می باشد که شرکت ها و کارخانه های تولید کننده ابزار و ماشین آلات همواره سعی می کنند ابزار و ماشین آلاتی را فراهم نمایند که نیاز های بیشتری از انسان ها را برطرف نمایند. یکی از این ابزارآلات بسیار پر مصرف هم انواع دریل ها، به خصوص انواع دریل های پیچ گوشتی هستند. اگر که می خواهید با مسائلی مثل این که انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن کدام اند، پیچ گوشتی شارژی و برقی هر کدام چه هستند، بهترین دریل پیچ گوشتی برقی کدام است، و این که قیمت پیچ گوشتی شارژی چقدر است، در ادامه مقاله انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن هم همراه ابزار توسن 29 بمانید.

دریل پیچ گوشتی چیست؟

پیش از این که صحبت درباره انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن، و مباحث حوزه آن مثل بهترین دریل پیچ گوشتی برقی یا قیمت پیچ گوشتی شارژی را شروع کنیم، بد نیست که ببینیم اصلا دریل های پیچ گوشتی چه هستند. در مورد این که دریل های پیچ گوشتی چه هستند، می توان گفت که دريل هاي پیچ گوشتی را می توان ترکیبی از دریل ها و پیچ گوشتی ها دانست که جزو ابزارهای برقی و شارژی می باشند. به این نحو که شکل کلی این دستگاه به شکل دریل ها می باشد، با این تفاوت که نه مته دریل را دارد و نه سادگی و کوچکی پیچ گوشتی را، بلکه به جای مته در سر و سه نظام آن، سری های پیچ گوشتی های مختلف مثل دو سو، چهارسو و… قرار می گیرند.

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

اول کار و پیش از این که انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن را بشناسیم، بهتر است که چیستی پیچ گوشتی برقی را مرور کنیم. پیچ گوشتی برقی وسیله ای است که همان طور که از نامش هم پیداست با برق کار میکند و برای باز و بسته کردن پیچ ها در سایز های مختلف به کار گرفته می شود. پیچ گوشتی برقی به دلیل شباهت بسیار زیادی که به دریل دارد به آن دریل پیچ گوشتی برقی هم گفته می شود و به نوعی در زیرشاخه دریل ها قرار می گیرد. دریل پیچ گوشتی برقی در فعالیت های خانگی ها هم کاربرد دارد اما عموما بیشتر در محیط های کارگاهی و کارخانچات مورد استفاده می گیرد در ابعاد، انواع، قدرت ها و قیمت های مختلفی توسط شرکت های تولید کننده ابزارآلات مثل توسن طراحی و تولید می شود، به طوری که مثلا توان و قیمت پیچ گوشتی شارژی توسن ممکن است با پیچ گوشتی شارژی های ساخت سایر شرکت ها متفاوت باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: آموزش کار با پیچ گوشتی برقی و شارژی

یکی دیگر از انواع پیچ گوشتی ها که در بازار ابزارآلات آن را خواهید یافت، پیچ گوشتی شارژی است. بهتر است قبل از این که صحبت درباره انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن را شروع کنیم، با خود پیچ گوشتی شارژی هم آشنا شویم. پیچ گوشتی شاژری، تقریبا همان پیچ گوشتی برقی است، با چند تفاوت. پیچ گوشتی های شارژی از یک مزیتی نسبت به پیچ گوشتی های برقی برخوردارند، که آن هم این است که دیگر برای استفاده از آنها مجبور به تحمل سیم دست و پا گیر نیستید. علاوه بر این هم، پیچ گوشتی شارژی با توجه به این که از باتری برای تامین انرژي استفاده میکند، این امکان را به شما میدهد که آن را هر کجا که خواستید ببرید و ازش استفاده کنید، به خصوص در مکانهایی که دسترسی بهشان سخت است یا جاهایی دسترسی به برق در آنها وجود ندارد. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن را با هم می بینیم.

بهترین دریل پیچ گوشتی برقی

دریل های پیچ گوشتی و عیضا انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن که مهم ترین مزیت شان این می باشد که امکان باز و بسته کردن تعداد قابل توجهی پیچ را برای کاربر فراهم می کنند، انواعی دارند و در مدل های گوناگون و با توان ها و قیمت های مختلفی توسط شرکت های تولید کننده مثل توسن تولید می شوند. وجود همین انواع یکی از مهم ترین دلایلی می باشد که مثلا در نوع فلان قیمت پیچ گوشتی شارژی توسن با پیچ گوشتی شارژی شرکت دیگر متفاوت است. برخی از دسته های مختلف دریل های پیچ گوشتی، و انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن که هر کدام می توانند بهترین دریل پیچ گوشتی برقی هم باشند را در زیر می بینیم.

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن

دسته های کلی انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن عبارت اند از:

  • دریل پیچ گوشتی ضربه ای.
  • دریل پیچ گوشتی برقی.
  • دریل پیچ گوشتی شارژی.
  • دریل پیچ گوشتی سه نظام دار.
  • دریل پیچ گوشتی کلاچی.

یکسری از مدل های مختلف انواع دریل برقی و شارژی توسن هم که می توانید آن ها را از ابزار توسن 29 تهیه کنید هم موارد زیر هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: پیچ گوشتی برقی چیست؟

  • پیچ گوشتی شارژی 2027SC.
  • پیچ گوشتی شارژی 2023SC.
  •  پیچ گوشتی شارژی ۲۰۱۳SCX.
  • پیچ گوشتی برقی توسن مدل 0861S.
  • پیچ گوشتی شارژی توسن مدل ۲۰۱۷SCX.
  • پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC.
  • دریل پیچ گوشتی برقی توسن مدل 0901.S
  • دریل پیچ گوشتی برقی توسن مدل 0911SN.
  • دریل پیچ گوشتی شارژی 14 ولت توسن مدل ۹۰۱۴SCX.
  • دریل پیچ گوشتی شارژی ۹۰۱۴SCN.
  • دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 9012SCX.
  • دریل و پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9926SC.

قیمت پیچ گوشتی شارژی

در صورتی که پس از این که با چیستی دریل های پیچ گوشتی مثل پیچ گوشتی های برقی و پیچ گوشتی های شارژی، و انواع پیچ گوشتی برقی و شارژی توسن آشنا شدید، و تصمیم به خرید دریل پیچ گوشتی برقی یا شارژی گرفتید، توصیه می گردد که سری هم به سایت ابزار توسن 29 بزنید. گروه ابزار توسن 29 یکی از بهترین و معتبر ترین نمایندگی های فروش محصولات با کیفیت و با دوام توسن و سایر شرکت ها می باشد و آماده است که بهترین ابزار و ماشین آلات مختلف مثل دریل های شارژی و برقی بازار را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *