بلاگ

قیمت فرز مینیاتوری توسن + ارسال سریع به سراسر کشور

قیمت فرز مینیاتوری توسن

در بازار ایران قیمت فرز مینیاتوری چقدر است؟ یکی از سوالات اساسی کسانی که می خواهند اقدام به خرید فرز مینیاتوری کنند این است که این دستگاه چه قیمتی دارد؟ پیش از اینکه به بررسی قیمت فرز مینیاتوری توسن بپردازیم در ابتدا می خواهیم شما را با این دستگاه و کاربرد آن آشنا کنیم و بدانیم در واقع این دستگاه در کجا مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع مختلف مانند جواهرسازی، چوب، مجسمه سازی و حتی دندان سازی از ابزارهای مختلفی استفاده می شود که در میان آن ها فرز مینیاتوری نیز به چشم می خورد. برای دریافت تمامی سوالات خود در زمینه قیمت فرز مینیاتوری و دیگر موارد با مجموعه ابزار توسن 29 همراه باشید.

فرز مینیاتوری چیست؟

در واقع می توان گفت کوچکترین عضو از گروه فرزها، فرز مینیاتوری می باشد که دلیل نامگذاری آن نیز ابعاد کوچک آن می باشد. این فرز با وجود داشتن ابعاد کوچک، کاربردهای بسیار زیادی دارد. همین دلیل باعث شده است که بسیاری از برندها اقدام به تولید این دستگاه کنند که در میان آن ها فرز مینیاتوری توسن نیز به چشم می خورد. فرز مینیاتوری می تواند در انجام کارهایی مانند برش ساده، سایش سطوح و یا پولیش کردن به شما کمک کند. ابعاد و اندازه این دستگاه به قدری کوچک است که به راحتی مانند یک قلم می توانید آن را به دست بگیرید. این ویژگی همراه با سبک بودن آن باعث شده است که در بسیاری از پروژه های ظریف کاری از این دستگاه استفاده شود. بسیاری از افرادی که برای خرید فرز مینیاتوری اقدام کرده اند به دنبال قیمت فرز مینیاتوری توسن می باشند.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست قیمت اره پروفیل بر توسن

قیمت فرز مینیاتوری توسن

قیمت فرز مینیاتوری توسن

سرعت گردش این دستگاه عموما 20000 دور بر دقیقه می باشد در عین حال فرزهای مینیاتوری قدرتمندتری نیز وجود دارد که در حدود 35000 دور بر دقیقه کار می کنند. این سرعت بالا و وزن کم باعث شده است که ساعت ها بدون خستگی بتوان از آن استفاده کرد. در واقع مهم ترین مشخصه ای که باعث شده است که فرز مینیاتوری در انواع مختلفی تولید شود همان گشتاور آن می باشد. به همین دلیل برای بسیاری از کارها از سبک تا کارهای سنگین و پرطرافت یک فرز مینیاتوری وجود دارد.

کاربرد فرز مینیاتوری

اگر اقدام به خرید فرز مینیاتوری کرده اید و می خواهید قیمت فرز مینیاتوری توسن را بدانید در ابتدا می بایست با کاربردهای مختلف این دستگاه آشنا شوید تا بهترین مدل آن را برای خود انتخاب کنید. این ابزار در مشاغل و حرفه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در میان مشاغل مختلف می توان به دندان سازی، مجسمه سازی، معرق کاری، حکاکی، مبلمان سازی، تراشکاری، طلا سازی، ساخت ماکت و پیاده سازی طرح های ظریف روی سطوح مختلف اشاره داشت. در صورتی که در هریک از مشاغل نام برده فعالیت دارید می توانید اقدام به خرید فرز مینیاتوری کنید. با بررسی قیمت فرز مینیاتوری توسن با ما همراه باشید.

نکات مهم خرید فرز مینیاتوری توسن

  • در هنگام خرید این ابزار توجه داشته باشید که ابزارها و سری های موجود در بسته بندی مناسب کار و حرفه شما باشد.
  • وزن فرز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که فرز مینیاتوری ابزاری قابل حمل است و ممکن است در نیاز به استفاده طولانی مدت از آن داشته باشید؛ پس بهتر است این نکته را مورد توجه قرار دهید.
  • انتخاب شلنگ خرطومی مناسب نکته دیگری است که باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید. شلنگ خرطومی در واقع یک رابط است که نباید تاب داشته باشد تا در هنگام کار مشکلی ایجاد نکند.
  • لرزش دستگاه از مواردی است که در هنگام خرید قابل تشخیص نیست اما بهتر است در مورد گزینه انتخابی تان از افراد با تجربه سوال کنید و گزینه ای را انتخاب نمایید که از لرزش کمی برخوردار باشد تا در هنگام کار دچار خطا نشوید.
  • وجود سیستم گردش هوا نه تنها باعث افزایش طول عمر دستگاه شده بلکه حداقل گرما را به دست افراد منتقل می کند.
  • دیمردار بودن و قابلیت تنظیم سرعت فرز مینیاتوری نکته مهمی است که در خرید این ابزار می بایست مورد توجه قرار گیرد. این ویژگی باعث شده تا عملیات مختلف با کیفیت بهتری انجام شود.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت و خرید جرثقیل دستی

قیمت فرز مینیاتوری توسن

قیمت فرز مینیاتوری توسن

تفاوت فرز انگشتی و فرز مینیاتوری

اگر بخواهید یک فرز بزرگتر نسبت به فرز مینیاتوری پیدا کنید قطعاً فرز انگشتی اولین گزینه ی مورد نظر در ذهن شما خواهد بود. فرز انگشتی نمونه بزرگتر و صنعتی تر فرز های میناتوری هست. فرز انگشتی دارای توان موتور بیشتر، قدرت بالاتر، وزن بیشتر و قطر گولت بزرگتری هستند. کاربرد فرز انگشتی بیشتر صنعتی است بر خلاف فرز مینیاتوری که کاربردی عمدتا هنری دراد فرز انگشتی بیشتر برای کارهای سایشی استفاده می شود. قطر کولت فرز انگشتی معمولا ۶ یا ۸ میلی متر است.

قیمت فرز مینیاتوری توسن

قیمت فرز مینیاتوری را موارد مختلفی تعیین می کند. این مشخصات عبارت است از: قدرت فرز، لوازم جانبی، خرطومی داشتن و یا نداشتن، برند دستگاه، اقلام همراه و خدمات پس از فروش. پیش از خرید فرز مینیاتوری لازم است که مشخصات فنی آن را بررسی کنید و سپس با اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید. برای این کار می توانید به فروشگاه ابزار توسن مراجعه کرده و پس از مشاهده انواع مختلف فرز مینیاتوری،  بررسی قیمت فرز مینیاتوری توسن، اقدام به خرید فرز توسن کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه استفاده از تراز لیزری چرخشی

قیمت فرز مینیاتوری توسن

قیمت فرز مینیاتوری توسن

نکات ایمنی استفاده از فرز مینیاتوری

فرز مینیاتوری به واسطه دور بالا می توانند بسیار خطرناک باشند. در صورت استفاده نادرست و نداشتن اطلاعات کافی از این دستگاه خطر در کمین شما نشسته است. با وقت گذاشتن و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای محصول و یا خواندن این مقاله و موارد مشابه می توانید با این کالا آشنایی لازم را پیدا کنید.

همچنین توصیه شده که برای کار با این دستگاه باید حتماً از عینک و نقاب مخصوص استفاده کنید. در ذهن داشته باشید که به هنگام تعویض تیغه، حتما باید دوشاخه را از منبع برق جدا کنید. برای باز کردن مهره دستگاه یک دکمه قفل کن در قسمت گلوگاه فرز روی بدنه قرار دارد که با فشردن آن و گردش شفت دستگاه، شفت ثابت شده و مهره دستگاه توسط آچار باز می شود. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع فرز و یا دیگر ابزار برقی و شارژی به فروشگاه ابزار توسن 29 مراجعه کنید و پس از مشاهده قیمت فرز مینیاتوری توسن، آن را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *