بلاگ

انواع اره برقی در بازار ایران

انواع اره برقی در بازار ایران

برای این که بیشتر در مورد انواع اره برقی در بازار ایران بدانید، ادامه بحث را از دست ندهید. ابزارآلات از قدیم الایام تا کنون نقش موثری در زندگی ما انسان ها داشته اند، به طوری که در دنیای امروز به جرات می توان گفت که بدون آن ها امکان گذران امور وجود نخواهد داشت. یکی از این مهم ترین ابزارآلاتی که در دنیا وجود دارند و بسیار هم پر کاربرد هستند هم، ابزاری نیستند به جز انواع اره برقی. برای این که بیشتر در مورد اره برقی ها و مسائلی مثل بهترین اره موتوری ارزان، خرید انواع اره برقی در بازار ایران و… بدانید، در ادامه بحث انواع اره برقی در بازار ایران هم همراه ابزار توسن 29 بمانید.

قیمت اره پروفیل بر

قیمت اره زنجیری

قیمت اره عمودبر

انواع اره برقی در بازار ایران

درباره انواع اره برقی در بازار ایران یا بهترین اره موتوری ارزان باید بدانید که اره برقی یا به عبارت صحیح‌تر اره زنجیری نوعی اره‌ی قابل حمل مکانیکی است. این اره دارای یک زنجیر دوران کننده است که روی این زنجیر دندانه‌هایی برای برش قرار گرفته است. این اره برای کار با چوب و مخصوصا کار روی تنه و کنده درختان زنده یا قطع شده یا قطعات بزرگ چوب و همچنین هرس درختان استفاده می‌شود. مشابه چنین ابزاری برای اولین بار در سال ۱۸۳۰ توسط پزشکی آلمانی برای بریدن استخوان ساخته شد که البته آن وسیله توسط نیروی دست کار می‌کرد. در ادامه و در دهه ۱۹۲۰ میلادی برای اولین بار اره زنجیری‌هایی که توسط نیروی برق یا بنرین کار می‌کردند به تولید رسید.

اما در مورد تاریخچه دقیق تر اره های برقی پیش از خرید اره برقی در بازار ایران باید بدانید که ایده و نمونه اولیه اره زنجیری که امروزه می‌شناسیم و در کارهایی که با چوب سروکار داریم از آن استفاده می‌کنیم، در اواخر قرن هجدهم میلادی توسط دو پزشک اسکاتلندی به نام‌های جان آیتکن و جیمز جفری برای استفاده در جراحی لگن و خارج کردن استخوان از بدن بیماران در آن سال‌ها اختراع شد.اره زنجیری دارای نوعی زنجیر ریز، دندانه دار بود که برش در قسمت مقعر جلوی آن صورت می‌گرفت.

انواع اره برقی در بازار ایران

انواع اره برقی در بازار ایران

این اختراع حتی در قرن نوزدهم هم به عنوان یک وسیله مهم در جراحی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت و از آن استفاده می‌شد. می‌توان گفت اره زنجیری به عنوان یک ابزار پزشکی در حدود سال ۱۹۳۰ میلادی توسط یک ارتوپد آلمانی به نام برنارد حین ساخته شد. این ابزار در آن زمان Osteotome نام داشت و دارای زنجیری شامل برنده‌های کوچک و ریز متصل به هم بود. زنجیر این دستگاه توسط یک اهرم دستی متصل به چرخ دنده، حول تیغه چرخانده می‌شد. این دستگاه هم برای برش استخوان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست انواع اره برقی

بهترین اره موتوری ارزان قیمت

قبل از خرید یک ابزار و به خصوص پیش از خرید انواع اره برقی در بازار ایران در ابتدا باید به یک سری سوال پاسخ دهید تا مشخص شود که دقیقا به چه ابزاری نیاز دارید. پاسخ به این سوالات سبب می شود تا بتوانید محصولی خریداری نمایید که دقیقا مطابق با نیاز شما باشد.راهنمای خرید بهترین اره موتوری ارزان را در قسمت پایینی با هم شاهد هستیم.

برای  افرارد غیر حرفه ای و مبتدی ها: خرید انواع اره برقی در بازار ایران با سایز ساطور کمتر از ۴۵ سانتیمتر ایده آل است.

برای افراد حرفه ای و استاد: خرید انواع اره برقی در بازار ایران بزرگ با تیغه های بالای ۵۰ سانتی متر مناسب است.

 برای درخت های کوچک: اره بنزینی با حجم ۳۰ تا ۴۰ سی سی مناسب است.

چوب های متوسط و نیمه قطور: اره بنزینی با حجم۴۰ تا ۵۰ سی سی مناسب است.

اره مناسب برای انجام برش های سبک و  رسیدگی به درخت های حیاط خانه: خرید انواع اره برقی در بازار ایران مناسب است.

برای برش درخت با تنه متوسط یا کار با چوب: اره بنزینی با موتور حداقل ۴۵ سی سی مناسب است.

برای انجام کارهای نیمه حرفه ای و حرفه ای: بهترین اره موتوری ارزان بنزینی گزینه مناسبی است.

تعداد دفعات استفاده از اره: در صورت استفاده تنها چند مرتبه در سال، انواع اره برقی در بازار ایران بهتر از بنزینی است. زیرا اره بنزینی به مراقبت نیاز دارد.

برای برش چوب های خیلی قطور: اره بنزینی با حجم موتور بیش از ۵۰ سی سی مناسب است.

انواع اره برقی در بازار ایران

انواع اره برقی در بازار ایران

برای استفاده در باغ و جنگل: اره بنزینی بهتر از خرید انواع اره برقی در بازار ایران می باشد به دلیل محدودیت در جا به جایی کابل برق.

توجه به ضخامت چوب: ضخامت چوب با سایز تیغه ارتباط دارد. بعد از مشخص کردن ضخات چوب، سایز تیغه را برای خرید انواع اره برقی موجود در بازار ایران مشخص نمایید.

 انجام کار در محیط های بسته یا اماکنی که نباید و سر و صدای زیادی ایجاد شود: انواع اره برقی در بازار ایران ایده آل است.

بهترین اره برقی در ایران

مطالبی در طی بحث انواع اره برقی در بازار ایران بیان شدند مثل بهترین اره موتوری ارزان، خرید انواع اره برقی در بازار ایران و… که امید است برای شما مفید و کاربردی بوده باشند. به طور کلی باید گفت که قیمت اره برقی با توجه به برند و کشور سازنده بسیار متنوع بوده و عموما تولید کننده های چینی ارزانترین اره های زنجیری را عرضه می نمایند. با این حال خرید بهترین اره موتوری ارزان قیمت لزوما به معنای یک خرید نامناسب نمی باشد و برخی از این اره زنجیری های ارزان قیمت از کیفیت بسیار بالائی برخوردارند.

همچنین لازم به ذکر است که شما عزیزان به جهت اطلاع از موجودی و قیمت انواع اره برقی و زنجیری در بازار ایران در مدل های مختلف و انتخاب اره مناسب با کاربری برش و یا هرس، با قیمت مناسب و بهترین کیفیت، می توانید با کارشناسان فنی سایت و فروشگاه اینترنتی گروه معتبر ابزار توسن 29 تماس حاصل فرمایید. گروه ابزارتوسن 29 یکی از بهترین و مجرب ترین گروه های فعال در حوزه فروش ابزارآلات هستند که شما با خیال راحت می توانید ابزارآلات مد نظرتان را با بالاترین کیفیت ممکن از آن ها خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *