بلاگ

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

آب پاش ده حالته مدل TATN-10P0

415,500تومان

آب پاش سه حالته مدل TATN-3P0

397,500تومان

آب پاش هشت حالته مدل TATN-8P

400,500تومان

آچار آلن شش پر بلند

1,000تومان

آچار آلن شش پر کوتاه

1,000تومان

آچار بکس بادی توسن مدل P0760IW

3,310,000تومان

آچار بکس بادی توسن مدل P0780IW

3,439,000تومان

آچار بکس بادی توسن مدل P0980IW

4,320,000تومان

آچار بکس برقی توسن مدل 0535IW

4,298,000تومان

آچار تورک متر 25 تا 135 نیوتن متر مدل T12-1200TW

0تومان

آچار تورک متر 5 تا 70 نیوتن متر مدل T38-300TW

0تومان

آچار تورک متر 50 تا 225 نیوتن متر مدل T12-2000TW

0تومان

اگر می خواهید ارزان ترین دریل گیربکسی را خریداری کنید درست آمده اید. در این مقاله با ما همراه باشید. برخی اصطلاحات در زمینه ابزار برقی وجود دارد که مورد استفاده عموم مردم است و شاید از نظر علمی اصلا درست نباشد. ولی بدلیل استفاده زیاد جا افتاده و تمامی مردم از آن استفاده می کنند. از جمله آن ها می توان به دریل گیربکسی و دریل معمولی اشاره داشت. در نگاه اول نام گیربکس شما را به یاد مجموعه قطعاتی می اندازد که قادر است بین نیروی محرکه ورودی به ماشین با سرعت و قدرت خروجی از آن توازن ایجاد نماید. این توازن از طریق درگیری تعدادی دنده که به صورت ثابت و یا قابل تغییر در کنار هم قرار گرفته اند ایجاد شود. با ابزار توسن 29 همراه باشید.

منظور از دریل گیربکسی چیست؟

یکی از تغییرات اساسی در جهت بهبود کیفیت و کارایی دریل ها ایجاد یک جعبه دنده برای افزایش گشتاور می باشد. به این معنی که شما با یک نیروی محرکه ثابت و با استفاده از یک جعبه دنده می توانید نسبت به یک دریل ساده گشتاور بیشتری را دریافت کرده و از این ابزار در سوراخ کاری های قدرتی استفاده نمایید. در ابتدا این نوع گیربکس‌هایک سرعت ثابت داشتند، یعنی خروجی سرعت قابل تغییر نبود.

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

کسب اطلاعات بیشتر: لیست قیمت چکش تخریب توسن

کاربرد ارزان ترین دریل گیربکسی

دریل هایی که در ابتدا با نام دریل گیربکسی وارد بازار شده بودند، با نصب بر روی پایه ی دریل به راحتی مورد استفاده قرار می گرفت و این قابلیت را داشت تا سوراخ کاری ها را با قطر بیشتر و با سرعت بالاتری انجام دهد. و یا حتی با سرعت کم و با قدرت بالا صورت می پذیرد. بنابراین از آنجا که قطعه کار و قطر سوراخ‌کاری و سختی و جنس قطعه کار ثابت بود، و سوراخ‌کاری در اجسام سخت‌تر مثل فولاد و استیل نیاز به قدرت بیشتری داشت ، این نوع دریل‌ها بهترین کارآیی را به همراه داشت به همین دلیل به آنها دریل قدرتی نیز گفته می شود. هنوز هم در بسیاری از کارگاه‌های صنعتی از این مدل دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

دریل گیربکسی قدرت بسیار بالایی دارد و با قطر زیاد سوراخکاری را انجام می دهد. سوراخ کاری در اجسام سخت مانند فولاد به وسیله این دریل صورت می پذیرد. در مدل های جدید و امروزی دریل گیربکسی قدرت و سرعت دریل می تواند به صورت متحرک و با استفاده از اهرم تغییر سرعت تنظیم گردد. این نوع دریل از نظر منبع تغذیه نیز به دو نوع شارژی و برقی تقسیم بندی می گردد. با بررسی ویژگی های ارزان ترین دریل گیربکسی در خدمت شما هستیم.

موارد استفاده از ارزان ترین دریل گیربکسی

  1. دریل گیربکسی برای سوراخکاری در فلز و کاشی مناسب است.
  2. در قدرت زیاد از این دریل ها برای سوراخکاری،قلاویز کردن یا باز کردن پیچ استفاده می شود.
  3. هنگامی که نیاز به سرعت بالا در سوراخکاری هستید می توانید از حالت سرعتی دریل گیربکسی استفاده کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست قیمت اره پروفیل بر توسن

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

دریل ها از جمله ابزارهایی می باشند هم به عنوان مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این وسیله برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها و سمباده کاری مورد استفاده قرار می گیرد. دریل ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها دریل گیربکسی می باشد. این دریل به گونه ای طراحی شده است که در آن یک گیربکس عمدتا دوحالته است و در جلوی موتور قرار داده می شود که به واسطه آن می توان امکان کاهش سرعت و افزایش قدرت را فراهم کرد. این نمونه از دریل ها عموما برای باز و بسته کردن پیچ، قلاویزکاری و سوراخکاری با سرعت کم مورد استفاده قرار می گیرد. با معرفی ارزان ترین دریل گیربکسی در خدمت شما هستیم.

در این میان بسیاری از افراد به دلیل اینکه مصرف زیادی از دریل ندارند ترجیح می دهند یک دریل ارزان قیمت خریداری کنند. به همین دلیل به دنبال ارزان ترین دریل گیربکسی هستند. در صورتی که می خواهید دریل گیربکسی مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید و در عین حال کیفیت بالایی نیز داشته باشد، می توایند به مجموعه ابزار توسن 29 مراجعه کنید و آن را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست قیمت و خرید جرثقیل دستی

تفاوت دریل گیربکسی و دریل چکشی

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

ارزان ترین دریل گیربکسی کدام است؟

تفاوت اساسی بین دریل چکشی و دریل گیربکسی، جهتی است که هر یک از آنها نیروی بیشتری به عمل پیچش خود وارد می کنند؛ دریل چکشی بیشترین نیرو را هنگام برخورد با ماده در حال سوراخ شدن به منطقه وارد می کند در حالی که دریل گیربکسی، بیشترین نیروی تحویل داده شده را در حالت عمود وارد می کند. با معرفی ارزان ترین دریل گیربکسی در خدمت شما هستیم.

دریل گیربکسی عملکرد ضربه ای و چرخشی دارد و دریل چکشی عملکرد چکشی دارد؛ این نکته به اندازه کافی آسان است که به یاد داشته باشید تفاوت اصلی در نیرویی است که به سر مته منتقل می شود. دریل چکشی مانند چکش نیرویی ای به سر مته چکشی می زند که بیشتر از اینکه بچرخد، نیرو را مستقیم وارد کند. نیرو در این حالت چندین برابر بیشتر از عملکرد ضربه ای دریل گیربکسی است. نیروی دریل چکشی باید بیشتر باشد زیرا باید مواد بسیار سخت تری را عبور دهد. دریل گیربکسی کم و بیش به همان روش کار می کند اما در این حالت، مته فقط ضربه نمی زند بلکه یک حرکت “چرخشی” نیز ایجاد می کند و اجازه می دهد تا مته از دیواره سنگی نیز عبور کند. نیروی چکشی دریل با ژول بیان می شود. هرچه دریل چکشی قدرتمندتر باشد، سوراخ هایی که می توانید با آن ایجاد کنید بزرگتر بوده و سریعتر می توانید در بتن حفره ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *