بلاگ

خرید چکش تخریب ارزان

چکش تخریب 11 کیلویی استخوانی

12,898,000تومان

چکش تخریب ۱۱ کیلویی توسن ۶۰۱۰dh

12,878,000تومان

چکش تخریب ۱۱ کیلویی توسن مدل ۶۰۱۱DH

13,845,000تومان

چکش تخریب ۱۵ کیلویی توسن مدل ۶۰۱۵DHX

13,859,000تومان

چکش تخریب 15 کیلویی مدل PH65A

3,599,000تومان

چکش تخریب ۱۶ کیلویی BOSS مدل ۶۵A

چکش تخریب ۱۶ کیلویی توسن مدل ۶۰۱۶DH

18,030,000تومان

چکش تخریب 16 کیلویی روغنی 6116DHO

12,690,000تومان

چکش تخریب ۵/۵ کیلویی توسن مدل ۶۰۰۵dh

6,139,000تومان

چکش تخریب 6.5 کیلویی توسن مدل 6065DH

8,462,000تومان

چکش تخریب 7 کیلویی استخوانی

8,278,000تومان

چکش تخریب ۷ کیلویی توسن مدل ۶۰۰۶DH

7,970,000تومان

قصد خرید چکش تخریب ارزان را دارید؟ می خواهید چکش تخریبی را خریداری کنید که با کیفیت و ارزان قیمت باشد؟ درست آمده اید. در این مقاله می خواهیم چندین چمش تخریب ارزان قیمت را که می توانید با ضمانت خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. برای دریافت قیمت چکش تخریب و یا مشاهده تمامی محصولات می توانید به مجموعه ابزار توسن 29 مراجعه کنید.

خرید چکش تخریب ارزان قیمت

کار چکش تخریب یا پیکور، تخریب سازه‌های ساختمانی سخت مثل بتن، دیوار، سنگ، آسفالت و … است. در واقع چکش تخریب جایگزین ابزارهای سنتی مثل کلنگ، چکش، پتک و … شده است. هیلتی اولین برندی بوده که در بازار ایران چکش تخریب مرغوب و باکیفیت عرضه کرد. به همین دلیل بسیاری از استادکارای و صنعتگران، به چکش تخریب، هیلتی نیز می‌گویند.

پس از هیلتی برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه انواع چکش تخیب فعالیت کرده اند که یکی از بهترین برندها توسن می باشد. ابزارهای توسن با وجود قیمت پایین کیفیت کار و گارانتی هم دارند که می توانید با خیالی آسوده محصولات آن را با تخفیف از ابزار توسن 29 خریداری کنید.

خرید چکش تخریب ارزان قیمت

خرید چکش تخریب ارزان قیمت

قیمت چکش تخریب ارزان

چکش‌های تخریب براساس منبع تغذیه به چهارنوع چکش تخریب برقی، بادی، بنزینی و هیدرولیکی تقسیم می‌شوند. البته چکش تخریب شارژی نیز تولید شده است ولی به دلیل معایب بسیار آن از جمله سنگینی و توان کم مورد استقبال قرار نگرفته است.

چکش تخریب بادی (پنوماتیک) با کمپرسور باد کار می‌کند و بیشتر در راه‌سازی که دسترسی به برق امکان‌پذیر نیست و یا در معادن که به دلیل وجود آب، استفاده از چکش برقی خطرناک است، استفاده می‌شود. رایج‌ترین و بهینه‌ترین نوع چکش تخریب، نوع برقی آن است. چکش‌های تخریب را معمولا براساس وزن آن‌ها خریداری می‌کنند و هر چقدر سنگین‌تر باشند قدرت تخریب بیشتری دارند.

تعداد ضربه در هر دقیقه و انرژی هر ضربه، نشان‌دهنده قدرت تخریب چکش است و در حین خرید باید به آن توجه شود. در خرید چکش تخریب به سیستم قلم گیر آن هم دقت کنید که متناسب با نیاز شما باشد. معمولا قلم گیر چکش‌های تخریب شش گوشه هستند. لوازم جانبی، گارانتی و طراحی ارگونومیک هم از مواردی است که در هنگام خرید، در نظر گرفته‌ می‌شود.
پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی چکش تخریب از فروشگاه‌های ابزار توسن 29 است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که برند، خصوصیات فنی، قیمت و برند را یک‌جا و به صورت طبقه‌بندی شده ببینید و به این ترتیب می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید. برای خرید چکش تخریب ارزان قیمت می توانید به ابزار توسن 29 مراجعه کنید.

قیمت چکش تخریب

چکش‌های تخریب با قیمت و برندهای متنوع مانند هیلتی، توسن، دنلکس، بوش، اکتیو و … در بازار عرضه می‌شوند. بدون در نظر گرفتن برند، برای خرید چکش تخریب ارزان، می‌توانید سراغ مدل‌هایی با توان کمتری و وزن سبک‌تر بروید که البته برای کارهای سنگین مناسب نیستند. باید قبل از خرید، مقدار و حجم نیازتان را از دستگاه مشخص کنید تا هزینه اضافی بابت ویژگی‌هایی که برای شما استفاده چندانی ندارند، ندهید. به این ترتیب می‌توانید بهترین چکش تخریب مناسب کار خود را پیدا کنید.

پس در نظر داشته باشید که قیمت یک چکش تخریب را برند، خصوصیات فنی، لوازم جانبی که همراه دستگاه عرضه می‌شود و منبع تغذیه آن، تعیین می‌کند. برای خرید بهترین برند و مناسب ترین قیمت با کیفیت بالا و خرید چکش تخریب ارزان قیمت پیشنهاد ما ابزار توسن 29 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *