بلاگ

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی _  چگونه می توانیم بهترین جاروبرقی صنعتی را خریداری کنیم؟ سال هاست که جاروبرقی و کارکرد آن برای همه شناخته شده است. جاروبرقی ها در مدل های متنوعی به بازار عرضه شده اند که یک مدل از آن ها به صورت صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با چیستی جاروبرقی صنعتی و کاربرد آن آشنا کنیم. برای خرید و یا دریافت قیمت جاروبرقی صنعتی می توانید با ابزار توسن 29 همراه ما باشید.

قیمت جاروبرقی صنعتی سه موتوره

قیمت جاروبرقی صنعتی دو موتوره

جاروبرقی صنعتی چیست؟

دستگاه های جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی با قدرت مکش بسیار بالا و توان موتور زیاد یکی از دستگاه هایی هستند که قابلیت جمع آوری آلودگی ها و گرد و غبارهای محیط های صنعتیو نیمه صنعتی را دارند. کاربرد این دستگاه ها به نظافت محیط محدود نمی شود و می توان از این دستگاه در جمع آوری مواد توده ای و انتقال آن ها نیز استفاده کرد.

قوی‌ترین نوع جاروبرقی، جارو برقی صنعتی است که باعث افزایش سرعت و کیفیت نظافت در محیط‌های صنعتی و بزرگ می‌شود. مکنده صنعتی نیز بسیار شبیه جاروبرقی صنعتی است؛ اما مکنده صنعتی دارای ظرفیت خازن و میزان مکش بسیار بیشتری است. در واقع دستگاه مکنده  صنعتی قدرت‌مندترین نوع دستگاه جاروبرقی صنعتی به شمار می‌رود. این دستگاه به وسیله خلا به وجود آمده در مخزن به وسیله پمپ باعث مکش مواد به داخل آن می‌شود.

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

انواع جاروبرقی صنعتی

اگر قصد خرید دارید و نمی دانید کدام نوع از جاروبرقی آب و خاک برای شما مناسب تر است بهتر است پس از دانستن اینکه جاروبرقی صنعتی چیست با انواع جاروبرقی ها آشنا شوید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از انواع جاروبرقی ها به شرح زیر می باشد: انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی.

  • جاروبرقی خانگی

این نوع جاروبرقی با قدرت مکش بالا و قیمت مناسب‌تر نسبت به جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای محیط‌های کوچک اداری و منازل باشد.

  • جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی نیمه صنعتی نسبت به جاروبرقی خانگی قدرتمندتر است و در محیط‌های نیمه صنعتی مانند کارخانجات و کارگاه‌ها کاربرد دارد. انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی.

  • جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی دارای قدرت مکش بسیار بالا بوده و قابلیت جمع‌آوری مواد سنگین و مایعات را دارد. انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی.

  • جاروبرقی مرکزی

با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از جاروبرقی‌ها به اسم جاروبرقی مرکزی یا جاروی سانترال طراحی شده که دیگر مشکلات ناشی از استفاده از جاروبرقی‌های قدیمی را ندارد و نظافت محیط منزل را به طور کامل تضمین می‌نماید.

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

در بخش های پیشین به سوالات جاروبرقی صنعتی چیست و انواع جاروبرقی پاسخ داده شد حال در صورتی که می خواهید اقدام به خرید جاروبرقی صنعتی کنید می بایست برخی از نکات را در نظر داشته باشید در ادامه با راهنمی انتخاب جاروبرقی صنعتی همراه ما باشید

ز مهم‌ترین مولفه‌های انتخاب موتور جاروبرقی صنعتی خاک و جارو برقی صنعتی آب و خاک، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قدرت و تعداد موتور جاروبرقی صنعتی

افزایش تعداد موتور در جاروبرقی صنعتی باعث کاهش آسیب دستگاه شده و این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد که از دستگاه به مدت طولانی‌تری استفاده نماید. جاروبرقی صنعتی از لحاظ تعداد موتور به سه دسته جاروبرقی صنعتی تک موتوره، جاروبرقی صنعتی دو موتوره و جاروبرقی صنعتی سه موتوره تقسیم‌بندی می‌گردد.

  • فضای مورد استفاده از جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی باید متناسب با محیط انتخاب گردد، به عنوان مثال در کارگاه‌های صنعتی جهت نظافت دستگاه‌ها باید از مکنده‌های پر قدرت استفاده شود که در اینجا توصیه ما استفاده از جاروبرقی صنعتی می‌باشد، حال اگر نیاز باشد که این جاروبرقی صنعتی به صورت 24 ساعته کار کند نیاز است که از جاروبرقی سه‌فاز دائم کار استفاده گردد.

راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی

در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی عموما از دستگاه جاروبرقی صنعتی استفاده می شود چرا که برای تمیز کردن محیط اطراف بهترین گزینه است. شما عزیزان برای خرید این دستگاه با مناسب ترین قیمت می توانید به مجموعه ابزار توسن 29 می توانید مراجعه کنید و با تخفیف محصول خود را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید همین حالا به وب سایت ابزار توسن 29 مراجعه کنید و خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *