بلاگ

اره مرمر بر چیست

اره مرمر بر چیست

آیا می دانید که اره مرمر بر چیست؟، آیا از کاربرد اره مرمر بر مطلع هستید؟، آیا می دانید که قیمت اره مر مبر بر چقدر است؟. دنیای ابزار آلات شامل گروه های مختلفی از ابزارآلات است که هر کدام برای انجام کار خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این ابزار های بسیار پر کاربرد دنیای ابزار آلات هم اره ها هستند. اره ها یکی از قدیمی ترین ابزار های مورد استفاده بشر هستند. برای این که بیشتر و بهتر با مطالبی مثل این که اره مرمر بر چیست، کاربرد اره مرمر بر، قیمت اره مرمر بر توسن و… آشنا شوید، در ادامه بحث اره مرمر بر چیست هم همراه وبسایت ابزار توسن 29 بمانید.

اره مرمر بر چیست؟

بدون فوت وقت به صورت بحث اصلی مقاله یعنی این که اره مرمر بر چیست می رویم. ساختمان سازی از صنایع بسیار مهم در دنیای کنونی است دستگاه مرمر بر نیز یکی از ابزار آلات مورد استفاده در این صنعت می باشد. مرمربر ها مانند دستگاه های گرد بر عمل می کنند با این تفاوت که به جای برش چوب در صنعت سنگ بری برای برش انواع سنگ و سنگ مرمر مورد استفاده قرار می گیرند. در دستگاه مرمر بر برای انجام عملیات برش از تیغه های تیز و چرخان استفاده می شود به همین دلیل فرآیند برش با سرعت و دقت بالا انجام می شود.

اره مرمر بر چیست

اره مرمر بر چیست

دستگاه های مرمر بر دارای شستی قفل کن محور هستند که با فشار دادن آن تیغه های فولادی را می توان به راحتی تعویض کرد. این دستگاه دارای وزن سبک و حجم کم به همراه کلید ضد غبار این اره که دارای قفل کن سوییچ است، می باشد و در کاربری های دراز مدت به کمک شما خواهد آمد. در صورتی که پس از آشنایی با این که اره مرمر بر چیست، تصمیم گرفتید که با پرداخت قیمت اره مرمر بر برای خرید اره مرمر بر اقدام نمایید، به شما توصیه می شود که این کار را از طریق یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی ابزارآلات یعنی سایت ابزار توسن 29 انجام دهید.

کسب اطلاعات بیشتر: کاربرد اره پروفیل بر

کاربرد اره مرمر بر

اما پس از این که فهمیدیم اره مرمر بر چیست، در مورد کاربرد اره مرمر بر باید گفت که در دیدگاه کلی دستگاه مرمر بر همانند دستگاه‌ های گرد بر عمل می‌ کند با این تفاوت که به جای برش چوب در صنایع سنگ بری و برش انواع سنگ و سنگ‌ های مرمر از آن استفاده می‌ شود . دستگاه مرمر بر برای انجام عملیات برش از تیغه ‌های تیز و چرخان استفاده می ‌کنند. به همین دلیل فرآیند برش با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد گرفت. موتور این دستگاه به شکل عمود بر تیغه و بر روی یک محور به طور مستقیم قرار گرفته و موجب حرکت تیغه می ‌شود . این ابزار دارای شستی قفل کن محور می ‌باشد که با فشردن آن تیغه فولادی و می ‌توان تیغه را راحت تر تعویض کرد. تیغ اره گرد الماسه مخصوص برش مرمر مناسب این دستگاه می ‌باشد. این دستگاه مناسب برای برش سنگ، مرمر، کاشی و گچ می ‌باشد. اره مرمر بر های موجود در ابزار توسن 29 قابلیت شیار زنی و برش تا عمق ۳۲ میلی متری مرمر را دارد. اره مرمر بر مجهز به شلنگ ۴ متری آب برای برش بهتر شده است. از دیگر مشخصه آن می‌ توان به توانایی برش زاویه‌ای ۴۵ درجه، قفل سوئیچ و حفاظ و قطر تیغه ۱۱۰ میلیمتری اشاره کرد.

اره مرمر بر چیست

اره مرمر بر چیست

قیمت اره مرمر بر

مطالبی نظیر اره مرمر بر چیست، قیمت اره مرمر بر و کاربرد اره مرمر بر در طول مقاله اره مرمر بر چیست بیان شدند، تا به شمایی که قصد خرید اره مرمر بر را دارید کمکی شده باشد. به طور کلی اگر که قصد خرید اره مرمر بر که از ابزارآلات ضروری صنعت ساختمان سازی تلقی می شوند را دارید، بهتر است در وهله اول نیازهایتان و هدف تان از خرید اره مر مر بر را مشخص کنید، سپس مطالبی که در طی مقاله اره مرمر بر آن ها را بیان کردیم مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید اره مرمر بر توسن یا سایر برند ها بکنید. در صورتی که این کار ها را انجام بدهید، بی شک بهترین اره مرمر بر بازار برای نیاز های خودتان را خریداری خواهید کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: آموزش کار با منگنه کوب بادی

خرید اره مرمر بر

در صورتی که پس از آشنایی با این که اره مرمر بر چیست قصد خرید و پرداخت قیمت اره مرمر بر را دارید پیشنهادی که به شما می شود مراجعه به فروشگاه ابزار توسن 29 می باشد. فروشگاه ابزار توسن 29، افزون بر این که نماینده مستقیم خدمات و بازرگانی برند خوشنام توسن می باشد، هم با ارائه مطالب مفید و کاربردی و هم با ارائه تمامی ابزار و ماشین آلات شرکت توسن در فروشگاه اش نظیر ابزار برقی و شارژي، ابزار اندازه گیری، ابزار بادی و بنزینی، ابزار دستی، ابزار الکتریک و روشنایی، لوازم جانبی ابزارآلات و… آماده خدمت رسانی و برطرف کردن نیاز های ابزاری شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *